Trezirea CONȘTIINȚEI înseamnă autocunoaștere şi dezvoltare personală, experiența de a fi întreg, complet și perfect; un mare potențial de inspirație. Să faci un pas în afara convingerilor, definițiilor și punctelor de vedere generale, care ne opresc să fim tot ceea ce putem fi. Sensul tău nu este despre cât de imperfect eşti, sau despre cum să te repari (asta ai încercat destul pâna acum), ci despre accesul la măreția şi lumina din tine şi despre perfecțiunea ta. Și mai ales este o poveste despre minte, şi despre suflet. TU, ce duci în spate? Despre ce este viața ta? Cum ar fi să fie despre pace, împlinire, armonie, dragoste și prosperitate? Cum ar fi să stii că esti deja întreg, complet și perfect și că nu mai trebuie să te străduiesti să te „repari” sau să te ascunzi? Trăiește o experiență grandioasă descoperindu-te pe tine însuți, cu ceea ce eşti sau vrei sa fii. Fă-ți acest dar de preț. E momentul sa-ți primești viața cu mai multă iubire, acceptare şi bucurie, cu drag Valentin.

marți, 1 octombrie 2013

Cuvinte magice - Relaxarea si puterea.

Cuvintele devin magice prin incarcatura si forta pe care le-o conferim noi. Asadar, o parte din magie sta in fiecare dintre noi!

Relaxarea
 si  puterea.
    Aceasta asociere suna a sofism, dar sa stii ca relaxarea iti asigura forta puterii. Altfel spus, relaxeaza-te ca sa poti invata cum sa devii puternic.

Am fost mult timp dus fara nici o directie de cei care aveau mai multa putere decat mine. Habar nu aveam ca puterea interioara este de fapt o forta pe care doar emotiile pozitive ti-o dau. A trebuit sa imi dau cu capul de multe ori pana sa inteleg ca toate lucrurile bune in viata vin doar cand in interiorul tau esti intreg, echilibrat, armonios.
Acest obiectiv a devenit cel mai important pentru mine cu mult timp in urma. Am cautat sa invat cum pot sa imi domin mania, nervozitatea, teama, frica si sa imi dezvolt calmul, increderea in mine, curajul, echilibrul emotional.
Adica a trebuit sa trec de la emotiile negative la emotiile pozitive.
Aceasta trecere a insemnat pentru mine nu doar faptul ca am inceput sa fie in interiorul meu mai multa fericire si energie, dar a insemnat inca ceva ce nici macar nu cautasem. Din momentul in care psihicul meu simtea tot mai mult si mai des emotiile pozitive, incepusem sa fiu mai comunicativ, mai deschis, mai relaxat si mai vesel cand eram cu ceilalti oameni din jurul meu.
Aceasta schimbare mi-a adus primele succese pe plan social. Incepusem sa fiu alt om, eram acelasi dar parca eram altul. Incepusem sa am alta atitudine.
Atitudinea este cheia succesului in viata ta. Emotiile iti contruiesc atitudinea. Atitudinea este cea care itidistruge sau iti creaza viata pe care o doresti.
Daca ai emotii pozitive si puternice, controlate, sanatoase atunci si atitudinea pe care o poti contrui este una pozitiva si puternica.
Daca ai, cum aveam eu cu ani in urma, doar emotii negative de teama, disperare, manie, frustrare, nervozitate, slabiciune atunci atitudinea ta este una slaba si pesimista.

Inteligenta emotionala amplifica puterea interioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu